Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със сходимост на 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ако ходиш в Дружба само при Дамян,неговият колега не го бива в това.
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      Е сега вече стана сложно- по висша математика едва вързах тройка
      К'ва висша математика, това е геометрия от гимназията

      По-добре е да се работи с ъгли вместо с размери, защото когато сложиш други джанти, размерите отиват на кино.
      Освен това не разбирам, защо след като вертикалните наклони се описват с ъгли, това не се прави и за хоризонталните.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от eco tсиnic Покажи съобщение
        К'ва висша математика, това е геометрия от гимназията

        По-добре е да се работи с ъгли вместо с размери, защото когато сложиш други джанти, размерите отиват на кино.
        Освен това не разбирам, защо след като вертикалните наклони се описват с ъгли, това не се прави и за хоризонталните.
        Размерите може, но разликата се запазва. виждал ли си инструмент за сходимост
        Last edited by lordliness; d.m.y г., 13:07.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Размерите може, но разликата се запазва. виждал ли си инструмент за сходимост
          Каквото се сетиш. Примерно това:




          Ако знаеш ъгъла вместо размера, лесно можеш да изчислиш разликите между двете измервания. И колкото по-далеч от осите на въртене мериш, толкова по-прецизно ще направиш и настройката.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #35
            Това е супер допотопно и неточно.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #36
              Не е космическа технология. Когато човек седне и помисли може да направи чудеса, макар и с подръчни материали


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Това е супер допотопно и неточно.
                Да, то като ще е така аз с канапа съм ги правил, колкото да отидат до реглажа и е имало случаи клиента се ослушва за предница и си кара така. Нито яде нито тегли. Все пак за сходимост на 4-те гуми по този начин забрави, а и е смешно за 35 кинта да изядеш примерно за 500лв гуми.
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                  Да, то като ще е така аз с канапа съм ги правил, колкото да отидат до реглажа и е имало случаи клиента се ослушва за предница и си кара така. Нито яде нито тегли. Все пак за сходимост на 4-те гуми по този начин забрави, а и е смешно за 35 кинта да изядеш примерно за 500лв гуми.
                  Много ясно, че ще отидеш на стенд. Какво правиш обаче, ако се налага да ремонтираш окачвене някъде, където най-близкия стенд е на 200 км?
                  Много по-добре е да действаш с канап или по друг примитивен способ за да направиш малко от малко някаква що-годе правилна настройка.
                  Да не говорим, че и най-добрия стенд в ръцете на човек, който не разбира какво прави е по-лошо от добре премисления макар и примитивен способ.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Много ясно, че ще отидеш на стенд. Какво правиш обаче, ако се налага да ремонтираш окачвене някъде, където най-близкия стенд е на 200 км?
                    Много по-добре е да действаш с канап или по друг примитивен способ за да направиш малко от малко някаква що-годе правилна настройка.
                    Да не говорим, че и най-добрия стенд в ръцете на човек, който не разбира какво прави е по-лошо от добре премисления макар и примитивен способ.
                    Така е.
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment

                    Working...
                    X